Pepsi na finiszu kampanii Wyzwanie Smaku

Autor: pr 16 września 2014 09:56

Pepsi na finiszu kampanii Wyzwanie Smaku

Ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe.

Przez dwa miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60 proc. wybrało smak Pepsi. Kampania, która występuje w wersji zarówno ogólnopolskiej jak i geotargetowanej, potrwa do 19 października 2014 r.

Kampania marketingowa bazuje na spocie reklamowym, który nakręcono z udziałem uczestników na tegorocznych eventach Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce. Reklama jest esencją pozytywnych emocji i wrażeń, jakie towarzyszyły konsumentom podczas tej letniej zabawy. Spot można obejrzeć pod linkiem http://youtu.be/HD-vSyI0WZg oraz na stronie www.pepsi.pl.

Działania promocyjne obejmują także kampanię bannerową na portalach internetowych oraz działania na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie będą publikowane spoty z podziękowaniami za udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi oraz ciekawe zagadki związane z tegoroczną edycją akcji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,19

  • Min

    3,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8704

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557866

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.