Pepsi ponownie z kultową kampanią

dlahandlu.pl 9 czerwca 2014 20:28

Już wkrótce w Polsce rusza druga edycja Wyzwania Smaku Pepsi, czyli legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje.

Już od dzisiaj w telewizji można oglądać reklamę, w której Pepsi dziękuje wszystkim za świetną zabawę w pierwszej edycji Wyzwania Smaku w 2013 roku i zapowiada jeszcze więcej zabawy tego lata. Po raz pierwszy będzie można podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi także z napojami typu cola bez dodatku cukru. Start akcji już na początku lipca.

Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w tzw. „ślepym teście" smaku, czyli spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i powiedzieć, który smak mu bardziej odpowiada.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane