PGS chce rozwijać się we współpracy z krajowymi grupami spółdzielczymi

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2017 13:27

PGS chce rozwijać się we współpracy z krajowymi grupami spółdzielczymi

PGS chce się rozwijać m.in. poprzez zapraszanie do współpracy krajowych grup spółdzielczych. - Prowadzimy rozmowy ze spółdzielniami handlowymi w różnych częściach kraju i chcielibyśmy zacieśnić współpracę z dużymi graczami np. KZRSS  – mówi Michał Sadecki, prezes PGS.

Obecnie sklepy spółdzielcze stanowią ok. 15 proc. wszystkich sklepów należących do PGS. Docelowo sieć planuje, że udział takich placówek wzrośnie dwukrotnie. Ale firma chce się też inwestować. – Naszym celem jest budowa polskiej grupy, opartej na krajowym kapitale, która w ofercie będzie mieć głównie nasze produkty. Dlatego rozważamy alianse zakupowe z innymi sieciami – zapowiada szef PGS.

Do grupy należy ok. 600 sklepów Top Market, a także Minuta8 i Delica oraz PSS Społem. Teraz analizuje możliwości inwestycyjne oraz opcje przejęcia wybranych punktów współpracujących w ramach innych sieci. Do tej pory sieć skupiała swoją działalność na Mazowszu, Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie łódzkim, w planach jest rozbudowanie swojej obecności na południu i zachodzie Polski. Jak zapewniają przedstawiciele PGS, firma przygląda się punktom usytuowanym na osiedlach, w których można wdrożyć format convenience. Pierwszym etapem jest budowa 10 nowych sklepów na Dolnym Śląsku. Łącznie, w ciągu najbliższych sześciu miesięcy ma ich powstać 60-100, tak aby sieć wzrosła do 700 punktów w kraju.  - Naszym celem jest stworzenie dogodnej alternatywy dla hipermarketów  – przekonuje Michał Sadecki.
Na początku maja firma wprowadzi do sklepów markę własną Top Market, oferującą m.in. napoje, słodycze, makarony i produkty sypkie, a także alkohol. W pierwszej kolejności pojawią się dwie marki parasolowe, składające się m.in. z napojów, słodyczy, makaronów oraz produktów sypkich. Sieć zapowiada również własną markę piwną oraz spirytusową. Wszystkie produkty spod znaku Top Market mają powstawać we współpracy z polskimi producentami i dostawcami. W dalszej kolejności planowane jest wdrożenie serii produktów ekologicznych i prozdrowotnych. Sieć prognozuje nawet 10-procentowy wzrost sprzedaży dzięki wprowadzeniu marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane