PGS planuje wprowadzenie marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 13 marca 2017 15:21

Jak informuje Polska Grupa Supermarketów (PGS), właściciel marki Top Market, nawet 75% sprzedawanych produktów w sklepach należących do Grupy pochodzi od polskich producentów. Jednocześnie, firma planuje w najbliższym czasie wprowadzenie marki własnej produktów spożywczych produkowanych w Polsce.

- W naszych działaniach również staramy się kierować zasadą patriotyzmu ekonomicznego. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla gospodarki jest wsparcie rodzimych producentów, dlatego naszym klientom oferujemy możliwie duży asortyment polskich produktów – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów, skupiającej m.in. marki Top Marker, Minuta8 i Delica.
- Rozpoczęliśmy współpracę, pozwalającą nam na wprowadzenie produktów marki własnej; oczywiście wyprodukowanych w 100% w Polsce – przekonuje Sadecki. 
 
Jak wynika z raportu Open Research (Kwiecień 2016), polskie pochodzenie produktu zachęca 64% Polaków. Meble, produkty bankowe oraz właśnie artykuły spożywcze to kategorie, w przypadku których polskie pochodzenie jest szczególnie istotne dla badanych. Z drugiej strony, polskość najrzadziej zachęca do zakupu w przypadku artykułów AGD/RTV i chemii gospodarczej. 
 
Co ciekawe polskie produkty doceniane są nie tylko nad Wisłą. Jak wskazują wyniki tegorocznego sondażu instytutu RAIT (2017), nawet 70 proc. Litwinów pozytywnie ocenia polskie produkty, a najbardziej rozpoznawalne polskie marki na Litwie to Kubuś, Tymbark, Sobieski i Orlen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane