Philips wyposażył sieć sklepów w Dubaju w inteligenty system oświetlenia

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2017 14:20

Philips wyposażył sieć sklepów w Dubaju w inteligenty system oświetlenia fot. Philips

Philips Lighting zaprezentował inteligentny system pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń Indoor Positioning bazujący na infrastrukturze oświetleniowej LED z nowymi funkcjami aplikacji mobilnej. Prezentacja została poparta przykładem udanego wdrożenia systemu w sieci supermarketów Aswaaq w Dubaju.

Dzięki zainstalowaniu opartej na oświetleniu LED technologii pozycjonowania wewnątrz pomieszczeń w supermarketach, Aswaaq zużywa o 50% mniej energii na oświetlenie, redukuje koszty konserwacji, a także emisję dwutlenku węgla. Jednocześnie klienci sieci korzystają z łatwej nawigacji po sklepie oraz z nowych usług na smartfony.

“Aswaaq spersonalizował podróż klienta po sklepie. System pozycjonowania w pomieszczeniach jest dla nas sposobem, aby ułatwić naszym klientom dotarcie do ich zakupów jak najkrótszą drogą. Jednocześnie zwiększa to nasze możliwości w promowaniu produktów. Posiadanie naszego programu lojalnościowego i przetwarzanie potrzebnych do tego danych było dobrym rozwiązaniem. Jednak posiadanie aplikacji, dzięki której możemy nawigować klientów po sklepie jest jeszcze lepsze” - Affan Al Khoori, Deputy CEO w Aswaaq.

System Indoor Positioning dzięki zintegrowanemu oświetleniu oraz aplikacji mobilnej pozwala klientom sklepów już w domu przygotować listę zakupów, zgodnie z którą system będzie nas prowadził podczas wizyty w sklepie. Dodatkowo aplikacja umożliwia wyświetlanie klientom aktualnych promocji. W niedalekiej przyszłości za jej pomocą będzie możliwe również porównywanie produktów oraz wezwanie asystenta ze sklepu, jeżeli będziemy mieć problem ze znalezieniem czegoś.

Wprowadzenie usług lokalizacyjnych ze strony sklepów nie wymaga dodatkowej infrastruktury oświetleniowej LED. Philips Lighting przygotowuje i adaptuje ją w celu wdrożenia systemu Indoor Positioning. Na tej podstawie tworzy i rozpowszechnia indywidualnie dopasowane do potrzeb sklepu aplikacje na smartfony.

We współpracy z DFKI, Niemieckim Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją oraz EIT Digital przeprowadzono w supermarkecie Globus w Saarbrücken serię eksperymentów, które pokazały, że połączenie wielobarwych świateł z systemem Philips StoreWise pomogło podnieść sprzedaż i jednocześnie umożliwiło 75% redukcję zużycia energii w porównaniu z konwencjonalnym oświetleniem.

  • WERONA 2017-04-26 15:26:04

    Oby tak było w sklepach polskich w tym Carrefour Poznań

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane