Piccolo z nowym pomysłem na dotarcie do małych konsumentów

Autor: pr 25 kwietnia 2017 09:42

Piccolo z nowym pomysłem na dotarcie do małych konsumentów fot. materiały prasowe

Tatuaże, które po zeskanowaniu aplikacją mobilną Tap2C zmieniają się w trójwymiarowe, poruszające się kreskówkowe postaci – to nowość załączana do popularnego szampana bezalkoholowego dla dzieci.

Szampan Piccolo z załączonymi tatuażami 3D będzie dostępny na sklepowych półkach pod koniec kwietnia. Przy zakupie każdej butelki nabywca otrzyma pakiet 5 różnych tatuaży przedstawiających latającego chłopca, krokodyla podrzucającego truskawkę, figlującą małpkę, sympatycznego węża z truskawką oraz latającą papugę. By tatuaż z kreskówkową postacią ożył potrzeba mieć zainstalowaną na telefonie aplikację Tap2C. Dzięki niej zeskanowany obraz, zmienia się na ekranie smartfona w trójwymiarową postać, która nie tylko rusza się, ale też mówi, skrzeczy czy syczy. To nowy wymiar interaktywny, który zmienia rzeczywistość postrzeganą przez dzieci w fascynujący świat, a dla producenta Piccolo – firmy Ambra S.A. jest to jeszcze bardziej atrakcyjny sposób by trafić z ofertą do małych konsumentów truskawkowego czy brzoskwiniowego szampana.

Zobacz film: 



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane