PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Pierwsze półrocze w Polomarkecie: Nowy prezes, inwestycje w modernizacje i customer experience

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2017 14:04

Pierwsze półrocze w Polomarkecie: Nowy prezes, inwestycje w modernizacje i customer experience fot. Polomarket

Pierwsze sześć miesięcy br. w Polomarkecie upłynęło pod znakiem zmian i inwestycji. W kwietniu nowym prezesem sieci został jej dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu – Michał Seńczuk. Polomarket sukcesywnie powiększa sieć sklepów i modernizuje starsze placówki. Zaskoczeniem dla rynku było wypowiedzenie umowy Grupie Handlowej PL Plus.

25 listopada 2016 r. sieć Polomarket złożyła wypowiedzenie dotyczące jej funkcjonowania w GH PL Plus. Media dotarły do tej informacji w marcu br. - 25 listopada ub.r. złożyliśmy wypowiedzenie, które zgodnie z umową będzie obowiązywać przez rok. Mamy zatem sporo czasu, aby przemyśleć nasze funkcjonowanie i korzyści płynące z udziału w GH PL Plus oraz podjąć ostateczną decyzję. Chcielibyśmy pozostać w strukturze grupy, ponieważ nadal mamy dobry kontakt z pozostałymi udziałowcami i bardzo doceniamy zarówno nasze relacje biznesowe, jak i samą ideę przyświecającą powołaniu tej organizacji. GH PL Plus z pewnością jest platformą ułatwiającą budowanie skali biznesu detalicznego, ale zasady funkcjonowania Polomarketu w tej organizacji muszą zostać zweryfikowane – wyjaśniło nam biuro prasowe sieci.
Polomarket wszedł do Grupy pod koniec 2014 r, kiedy uzyskano zgodę UOKiK. Inicjatorami powołania Grupy są trzy sieci: Piotr i Paweł, Bać-Pol i Topaz.

14 kwietnia br. Michał Seńczuk, dotychczasowy dyrektor operacyjny i członek zarządu Polomarketu, został powołany na stanowisko prezesa zarządu. Jako dyrektor operacyjny był odpowiedzialny za osiąganie założonych celów biznesowych spółki, w szczególności za podwyższanie rentowności sklepów oraz za realizację działań operacyjnych. Jako prezes zarządu będzie zarządzał pionem operacyjnym i koordynował działalność całej spółki.

Od początku br. Polomarket otworzył trzy sklepy (w Uniejowie, Jaworznie i Kątach Wrocławskich) i zamknął dwie placówki (w Katowicach i Gogolinie). Sieć zmodernizowała sześć placówek (Buk, Konin, Lubin, Koło, Wałbrzych i Września). Polomarket stawia na przestronniejszą salę sprzedaży, lepszą ekspozycję działów produktów świeżych oraz inwestuje w nowy sprzęt (chłodnie, lady).
- Zgodnie z przyjętą strategią sukcesywnie modernizujemy starsze sklepy naszej sieci. Mamy na uwadze przede wszystkim zapewnienie naszym klientom optymalnej jakości i komfortu zakupów – mówił Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.
Sieć zainwestowała również w nowe systemy chłodząco-grzewcze zainstalowane w sklepach. W ramach pilotażu w niektórych obiektach zainstalowano też ogniwa fotowoltaiczne. – Zdecydowaliśmy, że sukcesywnie będzie zmieniać dotychczasowe systemy na nowocześniejsze i bardziej ekologiczne. Stale pracujemy nad poprawieniem efektywności energetycznej i jesteśmy w końcowej fazie przygotowania obiektu neutralnego dla środowiska – powiedział Krzysztof Szultka.

  • Pikaczu 2017-06-19 16:30:46

    "Chcemy być postrzegani jako pracodawca, który dba o swoich pracowników i ich rodziny – dodaje Beata Zielińska." - pani Beato - jesteście tacy czy tylko chcecie być tak postrzegani? Bo to robi różnicę...

  • gapcio 2017-06-16 22:10:00

    bez szans, kolejny kandydat do upadku

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 578490

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.