Pierwszy salon marki Quiosque w Kłodzku

Autor: pr 26 lipca 2016 11:05

Firma PBH S.A., do której należy marka, otworzyła właśnie kolejny salon. Tym razem wybór padł na Kłodzko. Sklep Quiosque został otwarty w Galerii Twierdza Kłodzko. Lokal zajmuje powierzchnię 72 mkw.

- Zgodnie z naszą strategią chcemy być obecni zarówno w większych, jak i mniejszych miastach, a więc po niedawnych otwarciach salonów w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu, przyszedł czas na Kłodzko. Jest to miasto z dużym potencjałem. Mamy nadzieję, że nasza oferta szybko spotka się z zainteresowaniem ze strony klientek. – mówi Aleksandra Posiadła, manager ds. ekspansji QUIOSQUE.

Aby zostać franczyzobiorcą marki należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500zł do 2 500zł na 1 mkw. netto.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane