Pietrwalski: Pocztę można lubić albo nie, ale nie można robić w Polsce e-commerce bez Poczty Polskiej

Autor: wnp.pl 6 października 2015 11:16

Pietrwalski: Pocztę można lubić albo nie, ale nie można robić w Polsce e-commerce bez Poczty Polskiej Rafał Pietrwalski

- Poczta Polska koncentruje się tam, gdzie jest dla niej rozwój. W poprzedniej dekadzie nie byliśmy innowacyjni, teraz utraconą część rynku odzyskujemy - mówił przedstawiciel Poczty Polskiej na Europejskim Kongresie Logistycznym ONECARGO w Katowicach.

Rafał Pietrwalski, zastępca dyrektora zarządzającego sprzedażą w segmencie klienta biznesowego Poczty Polskiej, w czasie panelu poświęconego e-commerce mówił o stanie rynku paczek i listów. - Tam, gdzie inni kurierzy mają wysokie koszty dotarcia z paczką, Poczta Polska ma własnych listonoszy. Ma sieć dystrybucji. Poczta jest w dyspozycji małego i średniego biznesu z ponad 7000 placówek na poziomie małych i średnich miejscowości - wyliczał silne strony Poczty Rafał Pietrwalski.

Temat wywołała Edyta Kochlewska, moderująca dyskusję redaktor naczelna portalu dlahandlu.pl, pytając panelistów, jak dwudziestoprocentowy wzrost rynku e-commerce wpływa na codzienny biznes ich firm.

- Rynek e-commerce jest nastawiony na Janka Kowalskiego. On ma swoje potrzeby, oczekiwania. Chce decydować o tym, w jaki sposób dostarczone zostanie jego zamówienie - mówił Pietrwalski. - To już nie jest logistyka doręczenia przesyłek do godz. 12. Janek chce, by kurier przyjechał do niego po godz. 16. Może nawet później. Chce decydować o tym, gdzie odbierze przesyłkę.

- Pocztę Polską można lubić albo nie, ale nie można robić w Polsce e-commerce bez Poczty Polskiej - zacytował zaprzyjaźnionego przedsiębiorcę Rafał Pietrwalski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane