Piotr Grauer na VIII FRSiH: Multikanałowość nie jest priorytetem sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2015 20:06

- Multikanałowość to ciekawy temat dla sieci handlowych, jednak źródło wyzwań dla nich nie tkwi w multikanałowości, ale w ogromnej konkurencyjności polskiego rynku, nasyceniu punktami handlowymi i zmianie oczekiwań zakupowych klientów - mówił podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w czasie sesji zatytułowanej „20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel” Piotr Grauer, dyrektor, Grupy Deal Advisory, KPMG w Polsce.

- Multikanałowość przychodzi do nas poprzez międzynarodowe sieci handlowe z Zachodu. To ciekawy temat, który otwiera furtkę do wzrostu sieciom handlowym i pozwala uzyskać zwiększenie skali biznesu, a jak wiadomo dla każdego przedsięwzięcia poszukiwanie źródeł wzrostu ma znaczenie - twierdzi Piotr Grauer.

Jednak zdaniem eksperta KPMG mimo wszystko multikanałowość nie jest priorytetem dla sieci handlowych. 

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.