Piotr Grauer na VIII FRSiH: Multikanałowość nie jest priorytetem sieci handlowych

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2015 20:06

- Multikanałowość to ciekawy temat dla sieci handlowych, jednak źródło wyzwań dla nich nie tkwi w multikanałowości, ale w ogromnej konkurencyjności polskiego rynku, nasyceniu punktami handlowymi i zmianie oczekiwań zakupowych klientów - mówił podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu w czasie sesji zatytułowanej „20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel” Piotr Grauer, dyrektor, Grupy Deal Advisory, KPMG w Polsce.

- Multikanałowość przychodzi do nas poprzez międzynarodowe sieci handlowe z Zachodu. To ciekawy temat, który otwiera furtkę do wzrostu sieciom handlowym i pozwala uzyskać zwiększenie skali biznesu, a jak wiadomo dla każdego przedsięwzięcia poszukiwanie źródeł wzrostu ma znaczenie - twierdzi Piotr Grauer.

Jednak zdaniem eksperta KPMG mimo wszystko multikanałowość nie jest priorytetem dla sieci handlowych. 

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród „Rynku Spożywczego” i certyfikatów „Dobry Produkt’ oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane