Piotr i Paweł chce zwiększać asortyment marek własnych

Autor: gazeta.pl 20 sierpnia 2012 08:59

Na początku tego roku sieć Piotr i Paweł miała w ofercie nieco ponad 100 produktów pod marką własną sieci. W planach asortyment ten ma powiększyć się do około 300 produktów na koniec tego roku.

Jak informuje gazeta.pl Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł, obecnie sieć ma w ofercie około 200 produktów pod logo marki własnej. Na koniec września w sprzedaży powinno ich być już około 250.

W przypadku marki własnej poznański operator skupia się na artykułach spożywczych, produktach świeżych, ale ostatnio w naszej ofercie pojawiły się także artykuły przemysłowe, w tym worki na śmieci czy papier do pieczenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane