PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Piotr i Paweł ma już ponad 600 produktów marki własnej

www.portalspozywczy.pl 28 stycznia 2014 14:27

Marka własna Piotr i Paweł Zawsze Jakość liczy obecnie ponad 600 produktów - podała sieć.

Od trzech miesięcy sieć wprowadza również ekonomiczną markę "Lubię", w ramach koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz).

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Jej obroty za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    11,63

  • Min

    9,07

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7692

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane