Piotr i Paweł nową promocją chce zwiększyć sprzedaż marek własnych i produktów dla dzieci

Autor: www.dlahandlu.pl 5 października 2016 09:26

Sieć Piotr i Paweł zainwestowała w nowe akcje promocyjne. W poniedziałki sieć chce zwiększyć sprzedaż marek własnych, a we wtorek produktów dla dzieci.

- Początek tygodnia do łatwych nie należy. Zdajemy sobie z tego sprawę dlatego postanowiliśmy poprawić samopoczucie naszych klientów w ten trudny dzień. Specjalnie dla klientów posiadających karty lojalnościowe oraz karty Po2jamy Rabaty stworzyliśmy promocję, dzięki której w każdy poniedziałek będziecie mogli nabyć produkty Marki Własnej 10% taniej! - komunikuje sieć.

Przypomnijmy, że podobną akcję prowadzi Lidl. Dyskont w swoich reklamach komunikuje, że obniża  ceny pod koniec miesiąca. - Końcówka miesiąca z wypłaty na Twoim koncie nie widać? Lidl przychodzi Wam z pomocą. Tradycyjnie pod koniec miesiąca czekają na Was specjalne promocje, które nie nadszarpną domowego budżetu - słyszymy w reklamach Lidla.

Natomiast we wtorek Piotr i Paweł obniża ceny produktów dla dzieci o 10 proc. W ofercie znajdują się mleka, kaszki, obiadki, desery, pieluchy, płyn do kąpieli, chusteczki oraz szampony. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane