Piotr i Paweł otwiera supermarket w Żorach
11 czerwca w Żorach przy ul. Zjednoczonej Europy 35 Piotr i Paweł otworzy swój pierwszy w tym mieście supermarket, tym samym powiększając ilość placówek w całej Polsce do 106.
Powierzchnia supermarketu wyniesie ponad 1240 mkw.
Jak komunikuje sieć, sklep otwarty zostanie w formule 5 gwarancji, gwarantując klientom: dostępność produktów na półce, świeżość asortymentu, sprawność obsługi przy kasach, niskie ceny, zawsze zgodne na półce i paragonie. Jeśli klient zgłosi obsłudze sklepu naruszenie którejś z tych gwarancji, otrzyma kupon zapewniający 15 proc. rabatu na jednorazowe zakupy .
Przeczytaj także:
Supermarkety Piotr i Paweł to sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 106 sklepów w każdym województwie. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł