Piotr i Paweł wzorem dyskontów stawia na akcje tematyczne

Autor: www.dlahandlu.pl 16 lipca 2014 11:00

Na początku roku sieć sklepów Piotr i Paweł rozpoczął roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych. Firma organizuje również akcje tematyczne. Pod hasłem "Ameryka bliżej niż myślisz" współpracujący z siecią blogerzy przygotowali szereg przepisów na najpopularniejsze dania kuchni amerykańskiej.

Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych sieci sklepów Biedronka, podkreslał niedawno, że każda akcja tematyczna to ważny element, który przyciąga klientów i pobudza ich zainteresowaniem, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

Akcje tematyczne to również ważny element polityki sieci Lidl. Zdaniem Andrzeja Wojciechowicza, doradcy w firmie FMCG Business Consulting,  tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.

Przypomnijmy, Piotr i Paweł chce zacząć pozycjonować się jako market na codzienne zakupy dla wszystkich klientów, niezależnie od zasobności ich portfela. Aby osiągnąć zamierzony efekt, sklepy Piotr i Paweł zaproponowały klientom m.in. nową, specjalnie zaprojektowaną gazetkę promocyjną. Sieć postawiła na agresywną obniżkę cen 16 produktów, liderów swoich kategorii produktowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,68

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.