Piotr i Paweł zrezygnuje z nowego konceptu?

Autor: franchising.pl 18 sierpnia 2016 17:40

Nowy koncept Piotr i Paweł Market miał wprowadzić markę na rynek convenience. Zarząd sieci woli jednak skupić się na supermarketach - pisze portal franchising.pl

Dalszy rozwój nowego konceptu stoi pod znakiem zapytania. – Do tej pory powstały trzy takie sklepy. Będziemy jednak koncentrować się na naszym flagowym formacie, czyli supermarketach otwieranych w lokalach powyżej 500 mkw. – mówi w rozmowie z franchising.pl Robert Krzak, członek rady nadzorczej Piotr i Paweł.

Więcej na franchisign.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201