Pistacje i fistaszki hitami sprzedaży w Lidlu

Autor: pr, dlahandlu.pl 19 grudnia 2016 13:12

Najpopularniejszymi orzechami wśród klientów Lidla są pistacje i fistaszki. Sprzedawane na wagę, prosto z jutowego worka stanowią numer jeden w tej kategorii produktów.

- Pistacje z Lidla pochodzą z Kalifornii, są większe niż te dostępne w innych sklepach, przez co łatwiej się je rozłupuje. Fistaszki natomiast są zawsze chrupiące, ponieważ nie są zamykane w opakowaniu, a oddychają w 100 kilogramowym worku jutowym. Popularnością cieszą się również nerkowce, które zanim trafią do Lidla poddawane są wnikliwemu procesowi kontroli jakości. W ofercie znajdują się też owoce suszone, słonecznik łuskany, mieszanka owoców, chipsy jabłkowe, pestki dyni, śliwki suszone kalifornijskie i wiele innych. Absolutną nowością są orzechy makadamia oraz nasiona do sałat, w tym orzeszki pini. W najbliższym czasie asortyment ten będzie poszerzany o kolejne ekskluzywne i nietypowe pozycje asortymentowe - wymienia Lidl.

- Zauważamy jak dużą popularnością cieszą się w chwili obecnej orzechy i bakalie naszej marki Alesto. To dla nas sygnał od klientów, że cenią jakość oraz różnorodność naszych produktów - dlatego też wciąż rozwijamy ten asortyment – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane