Piwo Kozel promowane w czeskim stylu

Autor: pr 28 kwietnia 2017 17:07

25. kwietnia wystartowała kolejna, trzecia już kampania zrealizowana przez Hand Made dla marki Kozel.

Wszyscy jesteśmy zabiegani, ze znajomymi najczęściej spotykamy się na Facebooku, a sąsiadom w najlepszym razie mówimy przelotne „dzień dobry”. Piwo Kozel to powód, aby wyrwać się z anonimowości i otworzyć na ludzi. Zwłaszcza tych, których znamy tylko z widzenia. W ramach działań ambientowych, w warszawskim Wilanowie powstała czeska wioska. 

Główne kanały komunikacji to Internet, outdoor oraz działania ambientowe. Hand Made odpowiada również za prowadzenie w trakcie kampanii facebookowego profilu Kozla oraz działania reklamowe w social mediach. Kampania potrwa dwa miesiące. 
Key visual opracowała agencja Afekt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Instalacja została zbudowana przez agencję IQ Marketing, a film wyprodukowało studio TANK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane