PKO BP kupił ZenCard - platformę rabatowo-lojalnościową

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2017 13:27

PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard, oferującej technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Zasięg sieci terminali eService i wsparcie PKO BP w połączeniu z platformą ZenCard mają pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy rabatowo-lojalnościowe przy wykorzystaniu dowolnych kart wydanych przez dowolny bank.

ZenCard to platforma umożliwiająca wirtualizację i konsolidację kart lojalnościowych. Założeniem ZenCard jest przede wszystkim uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i rabatowych przez sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, a także zapewnienie klientom sklepów wygody z ich korzystania. Daje ona możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej. Sprzedawcy mogą za pośrednictwem ZenCard tworzyć programy lojalnościowe, przyznawać zniżki czy oferty dodatkowe, którymi sami zarządzają. System łączy dane o zakupach online i offline, umożliwiając sprzedawcom dopasowanie promocji do zachowań i zainteresowań klientów. Ogromny potencjał tej unikalnej technologii, wspierającej aktywizację klientów kart płatniczych i zachęcanie ich do transakcji bezgotówkowych, został zauważony przez PKO BP oraz eService. Dostęp do technologii ZenCard oraz jej rozwój w Polsce będą możliwe dzięki integracji z siecią blisko 150 tysięcy terminali agenta rozliczeniowego.
- Zasięg sieci terminali eService stwarza nam warunki do osiągnięcia efektu skali poprzez dotarcie z naszą unikalną technologią do szerokiego grona klientów banku, zarówno detalicznych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i korporacyjnych – komentuje Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard.
Dzięki przejęciu ZenCard przez PKO BP, sieci retail, sklepy i punkty usługowe, obsługiwane przez agenta rozliczeniowego eService, zyskają dostęp do kompletnego programu lojalnościowego bez kuponów, bonów i kodów rabatowych lub możliwość rozszerzenia swoich istniejących programów. Dodatkowo, platforma umożliwi tworzenie spersonalizowanych ofert i komunikacji z klientem, w oparciu o dane na temat zachowań zakupowych konsumenta.

W związku z tym, że system działa na karcie płatniczej, sprzedawca ma dostęp do bardziej szczegółowych danych niż w przypadku tradycyjnych programów lojalnościowych. 
ZenCard powstał w 2013 roku, a jego założycielami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • projektant 2017-01-31 22:48:22

    to moze byc ciekawy projekt

  • wiśnia 2017-01-27 09:29:34

    jestem bardzo ciekawa efektów, fajny projekt się zapowiada

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane