Platforma REACHaBLOGGER.pl z nowymi klientami z branży spożywczej

Autor: dlahandlu.pl 21 sierpnia 2017 13:14


Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych w I półroczu 2017 r. wyniosły więcej niż w całym roku 2016. Platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów. W I połowie 2017 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Answear.com, Sony Music Poland, Nestle, Morele.net, Poczta Polska czy Kolporter.

Liczba blogów współpracujących z platformą wzrosła w I półroczu br. o 1 403 (rok wcześniej, w I półroczu 2016 r., był to wzrost o 735), osiągając poziom 5 502 blogów (z czego obecnie 4 638 aktywnie wystawia na platformie oferty współpracy reklamowej).
Z kolei liczba klientów osiągnęła poziom 2 612 podmiotów. W gronie nowych klientów, pozyskanych w I połowie 2017 r., znaleźli się m.in.: Answear.com, Morele.net, Sony Music Poland, Nestle, Kolporter, Poczta Polska, MAC Edukacja, Performance Media, Futurama, Practum, Brand Lab, CLEVERly, Good Agency, SOHOshop.pl.
Liczba transakcji (kupionych wpisów sponsorowanych) wzrosła rok do roku prawie o 200 procent, do 1 218 transakcji w I połowie br. (wobec 441 transakcji w I połowie 2016 r.).
Osiągnięte w I połowie 2017 r. przychody na poziomie 172 tys. zł, to więcej niż w całym roku 2016, kiedy wyniosły one 152 tys. zł. Na cały 2017 r. prognozuje przychody w wysokości 366 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sadki 2017-08-25 12:06:14

    Tak... Answear.com, Morele.net, Sony Music Poland... to rzeczywiście branża spożywcza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane