Platforma RedCart oferuje usługę integracji z Amazon Marketplace

Autor: dlahandlu.pl 21 stycznia 2015 13:06

Platforma sklepów internetowych RedCart wprowadziła usługę integracji z europejskimi platformami Amazon Marketplace. W zależności od indywidualnych preferencji klienta usługa integracji to wydatek kilku tysięcy złotych. Założenie sklepu internetowego na platformie RedCart to wydatek od 600 do 1500 zł (pakiet ze funkcjonalnym sklepem wraz z grafiką zintegrowany z porównywarkami cenowymi plus szablony newsletterów).

Platforma RedCart stworzyła aplikację, dzięki której właściciel e-sklepu może uruchomić integrację swojego sklepu internetowego z Amazonem i wystawiać na Amazon produkty, które posiada w swojej ofercie. Integracja umożliwia załadowanie nazwy produktu, jego opisu, zdjęć, ustawienie ceny. Dzięki integracji możliwa jest także obustronna synchronizacja stanów magazynowych, pozwalająca na bieżącą aktualizację informacji o dostępności produktów. W panelu administracyjnym można zdecydować, na której z pięciu europejskich platform sprzedaży wystawić produkt: amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.it oraz amazon.es.
Istnieją dwie możliwości wystawiania produktów na Amazon Marketplace: jeśli dany produkt znajduje się już w katalogu Amazon i posiada oryginalny, nadawany każdemu z produktów kod identyfikacyjny (ASIN) oraz zachowane wraz nim dane na jego temat, wystawienie tego produktu do sprzedaży nie wymaga przeprowadzania procedury wprowadzania wielu informacji wymaganych przez Amazon; co jest konieczne w przypadku dodawania nowych produktów do katalogu. Integracja RedCart pozwala wystawiać do sprzedaży produkty znajdujące się już w katalogu Amazon, które można odnaleźć na podstawie kodu EAN.

W celu skorzystania z integracji, jaką oferuje RedCart wymagane jest posiadanie bądź założenie tzw. konta profesjonalnego, które umożliwia wystawianie nieograniczonej ilości produktów oraz zdobycie dostępu do narzędzi ułatwiających zarządzanie ofertą sprzedażową i stanem magazynowym. Profesjonalne konto (w odróżnieniu od podstawowego - basic: możliwość wystawienia do 40 produktów miesięcznie), nie ogranicza co do liczby wystawianych produktów i stwarza więcej możliwości promocji asortymentu, łączy się natomiast z koniecznością opłacania stałego, miesięcznego abonamentu. Zaczynając współpracę z Amazonem możemy zdecydować się na bezpośrednią wysyłkę do klienta lub korzystanie z zaplecza logistycznego, jakim są magazyny Amazona. Klienci preferują to rozwiązanie, ponieważ dzięki niemu otrzymują zamówiony towar w krótkim terminie. Do kosztów związanych ze sprzedażą na Amazon (poza opłatą za prowadzenie konta) wliczyć należy prowizję od każdego sprzedanego produktu, której wysokość zależy od kategorii do jakiej produkt należy; natomiast przy ustaleniu ceny dla klienta ostatecznego pamiętać należy o uwzględnieniu podatków obowiązujących na terenie kraju, w którym chcemy sprzedawać. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,90

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.