Platforma RedCart oferuje usługę integracji z Amazon Marketplace

Autor: dlahandlu.pl 21 stycznia 2015 13:06

Platforma sklepów internetowych RedCart wprowadziła usługę integracji z europejskimi platformami Amazon Marketplace. W zależności od indywidualnych preferencji klienta usługa integracji to wydatek kilku tysięcy złotych. Założenie sklepu internetowego na platformie RedCart to wydatek od 600 do 1500 zł (pakiet ze funkcjonalnym sklepem wraz z grafiką zintegrowany z porównywarkami cenowymi plus szablony newsletterów).

Platforma RedCart stworzyła aplikację, dzięki której właściciel e-sklepu może uruchomić integrację swojego sklepu internetowego z Amazonem i wystawiać na Amazon produkty, które posiada w swojej ofercie. Integracja umożliwia załadowanie nazwy produktu, jego opisu, zdjęć, ustawienie ceny. Dzięki integracji możliwa jest także obustronna synchronizacja stanów magazynowych, pozwalająca na bieżącą aktualizację informacji o dostępności produktów. W panelu administracyjnym można zdecydować, na której z pięciu europejskich platform sprzedaży wystawić produkt: amazon.de, amazon.co.uk, amazon.fr, amazon.it oraz amazon.es.
Istnieją dwie możliwości wystawiania produktów na Amazon Marketplace: jeśli dany produkt znajduje się już w katalogu Amazon i posiada oryginalny, nadawany każdemu z produktów kod identyfikacyjny (ASIN) oraz zachowane wraz nim dane na jego temat, wystawienie tego produktu do sprzedaży nie wymaga przeprowadzania procedury wprowadzania wielu informacji wymaganych przez Amazon; co jest konieczne w przypadku dodawania nowych produktów do katalogu. Integracja RedCart pozwala wystawiać do sprzedaży produkty znajdujące się już w katalogu Amazon, które można odnaleźć na podstawie kodu EAN.

W celu skorzystania z integracji, jaką oferuje RedCart wymagane jest posiadanie bądź założenie tzw. konta profesjonalnego, które umożliwia wystawianie nieograniczonej ilości produktów oraz zdobycie dostępu do narzędzi ułatwiających zarządzanie ofertą sprzedażową i stanem magazynowym. Profesjonalne konto (w odróżnieniu od podstawowego - basic: możliwość wystawienia do 40 produktów miesięcznie), nie ogranicza co do liczby wystawianych produktów i stwarza więcej możliwości promocji asortymentu, łączy się natomiast z koniecznością opłacania stałego, miesięcznego abonamentu. Zaczynając współpracę z Amazonem możemy zdecydować się na bezpośrednią wysyłkę do klienta lub korzystanie z zaplecza logistycznego, jakim są magazyny Amazona. Klienci preferują to rozwiązanie, ponieważ dzięki niemu otrzymują zamówiony towar w krótkim terminie. Do kosztów związanych ze sprzedażą na Amazon (poza opłatą za prowadzenie konta) wliczyć należy prowizję od każdego sprzedanego produktu, której wysokość zależy od kategorii do jakiej produkt należy; natomiast przy ustaleniu ceny dla klienta ostatecznego pamiętać należy o uwzględnieniu podatków obowiązujących na terenie kraju, w którym chcemy sprzedawać. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane