Po batonach Lewandowska i Chodakowska konkurują na rynku wody

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2018 09:49

Po batonach Lewandowska i Chodakowska konkurują na rynku wody

Kinga Pienińskia - ma nową twarz Anny Lewandowskiej i nową nową etykietę. W tym samym czasie zmianę przeszła też Nałęczowianka, którą reklamuje Ewa Chodakowska - zauważa Ireneusz Korczyński, partner Studia Projektowego IKAR. Czy wody po zdrowych batonach to kolejne pole starcia dwóch trenerek?

Kinga Pienińska zyskała nieco na jakości, dzięki połączeniu zielonej etykiety z butelek szklanych ze zdjęciem kobiety znanym z wersji PET. Liternictwo zostało uproszczone. Z pewnością te zmiany są na lepsze, choć adresowane są do zupełnie innego konsumenta. Dotąd to była marka mainstreamowa. Teraz akcentuje trend prozdrowotny. Widać, że nowy właściciel - OSHEE kieruje komunikację do młodszego konsumenta - komentuje Ireneusz Korczyński.

Czy to wystarczy, żeby zmienić układ sił na rynku? Z drugiej strony etykieta Nałęczowianki też przeszła delikatną zmianę. Uproszczono ją, dodano różowe aple, które mogą dobrze kojarzyć się kobietom. Ten kolor też buduje dobre skojarzenia z macierzyństwem. Layout jest znacznie spokojniejszy. Do reklamy marki zaproszona została Ewa Chodakowska, której podobizna pojawiła się  w Warszawie na citylightach, gdzie promuje Be Active Tour powered by Nałęczowianka, cykl warsztatów, które odbywają się w 15 miastach Polski z jej udziałem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,80

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane