PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Po batonach Lewandowska i Chodakowska konkurują na rynku wody

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2018 09:49

Po batonach Lewandowska i Chodakowska konkurują na rynku wody

Kinga Pienińskia - ma nową twarz Anny Lewandowskiej i nową nową etykietę. W tym samym czasie zmianę przeszła też Nałęczowianka, którą reklamuje Ewa Chodakowska - zauważa Ireneusz Korczyński, partner Studia Projektowego IKAR. Czy wody po zdrowych batonach to kolejne pole starcia dwóch trenerek?

Kinga Pienińska zyskała nieco na jakości, dzięki połączeniu zielonej etykiety z butelek szklanych ze zdjęciem kobiety znanym z wersji PET. Liternictwo zostało uproszczone. Z pewnością te zmiany są na lepsze, choć adresowane są do zupełnie innego konsumenta. Dotąd to była marka mainstreamowa. Teraz akcentuje trend prozdrowotny. Widać, że nowy właściciel - OSHEE kieruje komunikację do młodszego konsumenta - komentuje Ireneusz Korczyński.

Czy to wystarczy, żeby zmienić układ sił na rynku? Z drugiej strony etykieta Nałęczowianki też przeszła delikatną zmianę. Uproszczono ją, dodano różowe aple, które mogą dobrze kojarzyć się kobietom. Ten kolor też buduje dobre skojarzenia z macierzyństwem. Layout jest znacznie spokojniejszy. Do reklamy marki zaproszona została Ewa Chodakowska, której podobizna pojawiła się  w Warszawie na citylightach, gdzie promuje Be Active Tour powered by Nałęczowianka, cykl warsztatów, które odbywają się w 15 miastach Polski z jej udziałem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    12,22

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane