Po świętach sieci zmniejszają wydatki reklamowe. Lidl wydawał ponad 7 mln zł, teraz 3 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 14 stycznia 2016 11:42

Według danych firmy Nielsen (okres 4 - 10 stycznia 2016 r.) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 3 035 240 zł zł i jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień wcześniej sieć wydała na ten cel 5 631 871 zł, w dwa tygodnie wcześniej 4 485 187 zł. W połowie grudnia Lidl przeznaczył na reklamę w TV 7 820 968 zł.

Przypomnijmy, od września 2015 ten Lidl prowadzi kampanię reklamową z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane