Po Wielkanocy sieci tną wydatki reklamowe

Autor: www.dlahandlu.pl 8 kwietnia 2016 11:31

Po Wielkanocy sieci znacząco obniżyły wydatki na reklamy telewizyjne. Według danych firmy Nielsen za okres 28 marca - 3 kwietnia Lidl wydał na ten cel 6 946 950 zł, a Carrefour 5 139 756 zł. W zestawieniu zabrakło Biedronki, która tydzień przed Wielkanocą wydała na ten cel 15 918 504 zł

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Jak podawał portal press.pl według danych cennikowych Kantar Media sieci handlowe wydały od stycznia do października 2015 roku na reklamę w mediach (telewizja, dzienniki, magazyny, outdoor, indoor, radio, kino) 1,14 mld zł. Najwięcej Lidl Polska, który zwiększył wydatki o 20,35 proc., do 442,4 mln zł. Mniej tylko od Lidla wydaje na reklamę Jeronimo Martins Polska, właściciel sklepów Biedronka - 171,3 mln zł (sieć zmniejszyła wydatki o 29,13 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane