Poczta Polska z płatnościami kartą za przesyłki pobraniowe

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2017 14:58

Poczta Polska z płatnościami kartą za przesyłki pobraniowe Fot. materiały prasowe Poczta Polska

Od października we wszystkich placówkach Poczty Polskiej można zapłacić kartą lub BLIKIEM za pobrania przy odbiorze przesyłki. Wkrótce płatności bezgotówkowe będą dostępne również u kuriera.

Poczta Polska wspólnie z eService oraz Mastercard i Visa, udostępniła swoim klientom możliwość bezgotówkowego opłacenia przesyłek pobraniowych wydawanych w placówkach pocztowych.  Do przeprowadzenia takiej transakcji wystarczy karta płatnicza lub dowolny model smartfona, wyposażonego w aplikację mobilną banku z funkcją BLIK.

 – Stałe udoskonalanie oferty w zakresie usług e-commerce to jeden z głównych celów jaki stawia sobie Poczta. Intensywnie pracujemy nad tym, żeby nasi klienci mogli coraz szybciej i wygodniej odbierać zakupione w internecie produkty. Od października we wszystkich placówkach Poczty Polskiej  można zapłacić bezgotówkowo przy odbiorze przesyłki. W ciągu miesiąca planujemy również wdrożyć płatności kartą za przesyłki pobraniowe doręczane przez kuriera  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

– Tak samo, jak w przypadku innych płatności kartą w urzędach pocztowych, nie będziemy pobierać żadnych prowizji z tytułu dokonania płatności kartą za przesyłki pobraniowe, bez względu na to,  czy jest to karta kredytowa czy debetowa – dodaje Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

W 2016 r. około 30% paczek nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej zostało opłaconych gotówką za pobraniem, a średnia kwota takiej transakcji wynosiła 200 zł. Biorąc pod uwagę, że od początku tego roku, w placówkach Poczty dokonano już kilku milionów transakcji bezgotówkowych można prognozować, że nowa forma płatności za zakupy internetowe również będzie cieszyła się dużym zainteresowaniem klientów.

Według badań opinii przeprowadzonych przez Mastercard Europe, aż 61% Polaków chce mieć możliwość płacenia kartą w każdym sklepie czy punkcie usługowym. – Rynek usług pocztowych  i kurierskich zaczyna teraz odpowiadać na te potrzeby. Po udostępnieniu płatności bezgotówkowych  w placówkach pocztowych oraz wydaniu wspólnie z Bankiem Pocztowym karty debetowej Mastercard, umożliwienie płatności kartą za przesyłki pobraniowe, to kolejny krok Poczty Polskiej w kierunku bezgotówkowości  – mówi Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju rynku w polskim oddziale Mastercard Europe.

– Wprowadzenie płatności kartą przy odbiorze za zakupy dokonane online zwiększa wygodę klientów. To istotny krok w dalszym rozwoju polskiego rynku e-commerce – dodaje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Wprowadzenie bezgotówkowych płatności za przesyłki pobraniowe było możliwe dzięki wcześniejszemu wyposażeniu placówek Poczty Polskiej w osiem tysięcy terminali POS przez firmę eService. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,84

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.