Poczta Polska z umową na obsługę sklepu Allegro

Autor: dlahandlu.pl 22 listopada 2016 10:25

Poczta Polska nawiązała strategiczne partnerstwo ze sklepem Allegro, prowadzonym przez największą platformę handlu elektronicznego w Polsce. Klienci sklepu Allegro mogą już korzystać z trzech rodzajów przesyłek obsługiwanych przez Pocztę: przesyłki poleconej Allegro, Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48.

Do tej pory Poczta Polska obsługiwała jedynie osoby i sklepy sprzedające poprzez Allegro. Teraz będzie także obsługiwała sklep należący do tej platformy. Współpraca ze sklepem Allegro to element konsekwentnie realizowanej strategii Poczty, która zakłada ekspansję na rynku logistyki e-commerce przy zachowaniu najwyższej jakości usług i maksymalnym wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Poczta będzie obsługiwać ok. 1,5 mln zamówień rocznie i jest gotowa na rozszerzenie współpracy na kolejne obszary. - Wdrożenie dwuletniego kontraktu na obsługę sklepu Allegro to umocnienie naszej pozycji na rynku e-commerce i duży sukces zespołu sprzedaży. Nasza oferta została wybrana nie tylko z powodu spełnienia oczekiwań Allegro dotyczących jakości usług, ale również ze względu na chęć współpracy kontrahenta z rzetelnym operatorem - mówi Rafał Pietrwalski, zastępca dyrektora sprzedaży ds. oferty produktowej w segmencie klienta biznesowego. Według danych Poczty Polskiej, spółka obsługuje 60 procent paczek i przesyłek na platformie Allegro.

Ważnym argumentem dla klientów sklepu Allegro za wyborem dostawy Poczty Polskiej może być największa w kraju sieć punktów odbioru przesyłek paczkowych i kurierskich, jaką dyspouje operator. W listopadzie br. Poczta rozszerzy swoją sieć click & collect o 1700 kiosków i saloników sieci RUCH. Usługa „Odbiór w Punkcie” obejmuje też 4100 placówek Poczty Polskiej i 1000 stacji paliw Orlen. Razem z punktami sieci RUCH klienci mają do dyspozycji blisko 7 tysięcy punktów odbioru paczek. Strategia Poczty Polskiej zakłada dalsze zwiększanie liczby punktów odbioru przesyłek – w 2017 r. ma być ich już 10 tys.

Współpraca ze sklepem Allegro to duży sukces biznesowy dla Poczty Polskiej, który może być wstępem do dalszej współpracy. Według badań Gemius/PBI we wrześniu tego roku Allegro.pl posiadało 15,39 mln realnych użytkowników i zanotowało 1,13 mld odsłon. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,41

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane