Podatek od handlu w mediach: 60 proc. artykułów jest krytycznych

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2016 11:23

Jak dotąd, 62 proc. zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" - wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia.

W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są podobne: 60 proc. artykułów jest krytycznych, a 40 proc. - entuzjastycznych. Koronny argument obu stron dyskusji jest jednak ten sam - dobro polskich przedsiębiorców. Zgodnie z zapowiedziami rządu, projekt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej może być gotowy w najbliższych dniach. IMM zbadał w Module Analitycznym publikacje o podatku zamieszczone od lutego do kwietnia. Badanie objęło prasie ogólnopolską i lokalną, a także w portale internetowe i serwisy społecznościowe. Propozycja wprowadzenia podatku od sprzedaży detalicznej wywołuje w Polsce duże zainteresowanie. Dzięki mediom społecznościowym i tradycyjnym, treści związane z podatkiem mogą być czytane lub wyświetlane przez Polaków nawet 10 mln razy w ciągu tygodnia. W badanym okresie temat podatku od sklepów wielkopowierzchniowych pojawił się w objętych badaniem mediach ponad 32 tysiące razy.

  • dorian 2016-05-10 14:36:16

    I ktoś się dziwi, że ludziom się ten podatek nie podoba? Dla mnie to nic dziwnego, bo każdy średnio rozgarnięty widzi, że to uderzy po kieszeni najbardziej polskich przedsiębiorców. Tym od pozytywnych komentarzy pewnie po prostu płacą. Nie chce mi się po prostu wierzyć, że ktoś może popierać ten podatek w proponowanej formie. Bo gdyby rzeczywiście najwięcej miały płacić zagraniczne giganty, to i ja bym to poparł.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    12,67

  • Min

    8,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.