Podsumowanie #SZYNKA: Lekkostrawny mięsny marketing

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 12:49

Codzienność pracy marketingowca to nieustanne szukanie inspiracji, pobudzanie kreatywności i zapoznawanie się z trendami. Nie inaczej jest w branży mięsnej! A gdyby tak raz w roku najważniejsze osoby związane z marketingiem branży mięsnej mogły spotkać się w jednym miejscu, aby wymienić doświadczenia, odkryć trendy, wysłuchać rad ekspertów, poznać najważniejsze informacje i zaczerpnąć inspiracji?

Rozmowy z naszymi klientami utwierdziły nas w przekonaniu, że istnieje potrzeba zorganizowania wydarzenia, które dla marketingowców branży mięsnej byłoby platformą wymiany wiedzy. Stąd pomysł na konferencję #SZYNKA, czyli jak ugryźć kawałek mięsnego marketingu. Pierwsza edycja wydarzenia odbyła się 9 czerwca w Hotelu Prime w Bytomiu. Pierwsza edycja – bo dziś wiemy już, że takie wydarzenie będzie odbywało się corocznie.

W konferencji wzięło udział ponad 200 osób z prawie 70 zakładów mięsnych oraz firm około branżowych. Wydarzenie podzielone było na kilka części. Dzień z #SZYNKĄ rozpoczął się od prelekcji zaproszonych ekspertów. Pierwszy wystąpił Piotr Dziubek z Grupy Nomax, który w swojej Rozgrzewce dał kilka rad co zrobić, aby nie dostać marketingowej zadyszki. Było to doskonałym wstępem do elektryzującego wykładu Kamila Bolka, który odpowiadając na pytanie Dobrze wysmażona gwiazda czy krwisty mikroinfluencer? przybliżył zgromadzonym gościom niesamowity świat influencer marketingu, czyli reklamy i nie-reklamy jednocześnie. Przed pierwszą przerwą głos zabrał także Grzegorz Mech z Instytutu Gfk, który posługując się twardymi danymi, statystyką i analizą namalował Polaków portret własny, opowiadając o preferencjach zakupowych Polaków w kategorii wędlin. Pierwszy po przerwie wystąpił Jacek Stryczyński z firmy Lionbridge, który w prelekcji pełnej praktycznych porad przedstawił Marketing mięsny w różnych kulturach. Tuż po nim Paweł Tkaczyk dał kilka przykładów na to, jak opowiadać Historie, które otwierają portfele, czym porwał licznie zgromadzoną publiczność. Następnie na scenie pojawił się Robert Lis, który przedstawił Wyzwania i dobre praktyki projektowania opakowań i wykorzystania ich do marketingu produktów. Przed kolejną przerwą publiczność na nogi poderwała Iza Bernau-Ławniczak pokazując, jak działa nasz mózg i wskazując, Skąd się biorą dobre pomysły na fajne produkty? Po przerwie rozpoczęliśmy blok wystąpień o nieco bardziej technicznym charakterze. Anna Dyc zaprezentowała Innowacje w technologiach mroźniczych jako narzędzie marketingowe w branży mięsnej, a tuż po niej Witold Kilijański w bardzo interesującym wystąpieniu pokazał Nowe podejście do pracy z danymi, czyli jak zobaczyć i zrozumieć więcej? Na scenie pojawił się także Jarek Dudek ze swoim przepisem na Marketing internetowy smażony na boczku, poruszając zagadnienia SEO i SEM. Ostatni wystąpił Michał Wójcik z tematem Uczciwa sprzedaż, jak to łatwo powiedzieć, w którym piętnował niewłaściwe praktyki klientów, sprzedawców i szefów oraz dał kilka dobrych rad na to, jak być uczciwym w sprzedaży. Tym samym rozpoczęła się kolejna część wydarzenia, czyli panel dyskusyjny. Na temat Siła kontrastu – tradycyjny biznes mięsny w nowoczesnym otoczeniu żywo dyskutowali Anna Domagała (Grupa Nomax), Jacek Stryczyński (Lionbridge), Barbara Bisz (Polo-market), Robert Lis (DS. Smith), Grzegorz Mech (Instytut Gfk) oraz Michał Wójcik (Sandler Training). Dyskusję sprowadzić można do następującej pointy – pomimo, iż branża mięsna jest wyjątkowo tradycyjna i zorientowana na podkreślanie właśnie tej cechy, to istnieje przestrzeń, w której wszyscy uczestnicy tego rynku mogą zyskać na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań oraz nawiązywania wielokierunkowych kontaktów. Konferencję zamknął wieczorny bankiet, w trakcie którego zaproszeni goście mieli okazję do integracji oraz swobodnej wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.