POHiD: Sieci handlowe chcą wydać na kampanię "Jem, bo polskie" ok. 20 mln zł

Autor: pr, dlahandlu.pl 8 października 2014 13:34

POHiD szacuje, że sieci handlowe przeznaczą na sfinansowanie kampanii "Jem, bo polskie" ok. 20 mln złotych. Zakłada się, że w trakcie trwania projektu, zakrojonego na czas pomiędzy 1 października a 31 grudnia br., uda się uzyskać ok. 15-20 proc. wzrost sprzedaży i zredukować część powstałej nadpodaży owoców.

1 października 2014 r. ruszyła kampania promocyjna „Jem bo polskie", organizowana pod auspicjami Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. W kampanii biorą udział firmy handlowe należące do POHiD, tj. Auchan Polska, Carrefour Polska, Galec (Leclerc), Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska, Kaufland Polska Markety, Metro Group/Makro Cash&Carry, Schiever Polska, Selgros Polska, Tesco Polska, Żabka Polska.

Kampania ma zachęcić konsumentów do zwiększenia zakupów polskich jabłek i tym samym - poprzez zwiększenie obrotu - wesprzeć producentów w zderzeniu z trudną sytuacją nadpodaży.

Na potrzeby kampanii stworzono identyfikujące logo „Jem bo polskie", wykorzystywane w materiałach marketingowych firm oraz materiałach komunikacyjnych POHiD. Logo umieszczane będzie: w gazetkach reklamowych i katalogach promocyjnych, w spotach radiowych i telewizyjnych, na billboardach, przy oznaczaniu stoisk i ekspozycji na powierzchniach handlowych, na plakatach w sklepach, na stronach internetowych

Projekt ma charakter otwarty i akceptuje się przystąpienie doń firm handlowych nie należących do POHiD.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-10-09 11:32:00

    Sama obłuda taka sama jak we wszystkich obietnicach rządowych bez pokrycia. Już widzę jak te niby polskie sieci zrzeszone w durnowatym lobbyście POHiD (same odziały zagranicznych firm) nawołują do zwiększenia kupna naszych krajowych art. Sama idea słuszna ale tak samo skończy jak ta "Dobre po Polskie". Zresztą to nie cwane sieci poniosą koszty 20 mil. to będzie przerzucone na barki producentów i dostawców. Za reklamę swego produktu w gazetce jak dotychczas zapłaci dostawca, za billbordy złupią od producentów jak dotychczas!!!.Więc po co ta udawana dobroczynność a no po darmowa reklamę a głupi POHiD to propaguje.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane