POHiD z kampanią konsumencką o niemarnowaniu żywności

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2017 11:05

POHiD wspólnie z firmami członkowskimi rozważa kampanię edukacyjną skierowaną bezpośrednio do konsumenta, której jednym z elementów mogłoby być zwrócenie uwagi jak prawidłowo czytać na etykiecie informacje „najlepiej spożyć przed” i „należy spożyć do”.

Celem kampanii będzie uwrażliwienie konsumenta w zakresie właściwego przechowywania produktów spożywczych i ograniczenia ich marnowania - podkreśla Renata Juszkiewicz, prezes POHiD.

Co roku w Unii Europejskiej marnowane jest ponad 21 mln ton żywności. Aż 35% Polaków przyznaje się do wyrzucania produktów spożywczych z powodu utraty daty ważności lub złego przechowywania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane