Point of View wygrała przetarg na obsługę marki Tatra w social mediach
Agencja kreatywna Point of View rozpoczyna od sierpnia prowadzenie komunikacji marki Tatra w Facebooku, będzie się także zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu. W przyszłości przewidywane są także inne działania związane z obecnością marki w serwisach społecznościowych.
Jak zapowiadają przedstawiciele agencji Point of View, komunikacja marki Tatra w tym kanale zostanie odświeżona i ujednolicona.
- W ramach prowadzonych działań realizowane będą dwie linie komunikacyjne. Pierwsza linia będzie lżejsza, bawiąca się dwuznacznością nazwy Tatry, jako marki piwnej i nazwy gór - mówi Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający w Point of View - Druga linia będzie poważniejsza i dotyczyć będzie współpracy z GOPR, którą to organizację marka Tatra wspiera od lat. W tej linii prezentowane będą męskie wartości ze świata marki, w kontekście pracy ochotników GOPR.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
- 19:02 Solidarność będzie walczyć z Żabką, bo "to obejście prawa"
- 18:52 CCC kupiło 100 proc. akcji rumuńskiej spółki Shoe Express za 33 mln euro
- 18:33 Eurocash wypłaci dywidendę z kapitału zapasowego
- 18:24 Soup Culture najemcą Manufaktury. W planach 30 lokali
- 18:19 Była sekretarz stanu w nadzorze spółki Eurocash
- 18:09 BGŻ: Za produkty na grilla Polacy zapłacą średnio 136 zł
- 18:05 Chorten: Powiększamy się o 200 sklepów rocznie
- 15:40 W Przysusze powstanie obiekt handlowy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Były prezes Tesco Polska nie zamierza wracać do pracy w handlu
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B76
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B75
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B73
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B71