Polacy akceptują płatne reklamówki do kwoty 50 gr

Autor: dlahandlu.pl 12 sierpnia 2013 11:46

62 proc. klientów zpewnia, że na zakupy wybiera się z lnianą lub bawełnianą eko-torbą wielokrotnego użytku. 53 proc. ankietowanych stojąc przed wyborem - tradycyjna reklamówka czy papierowa torba, wybrałoby tę z papieru.Nie mamy także nic przeciwko dopłacaniu do toreb. Pod warunkiem, że jej cena nie przekracza 40-50 groszy. 76 proc. Polaków pogodziło się już z polityką sieci handlowych i odzieżowych - wynika z sondy zakupowej przeprowadzonej przez centrum handlowe Silesia City Center.

Coraz rzadziej także papierowe torby i reklamówki lądują od razu w koszu  po rozpakowaniu zakupów. 89 proc. z nas zapewnia, że znajdują one późniejsze zastosowanie. Najczęściej wykorzystujemy je, jako  „worki" na śmieci (43 proc.) lub jako torby do przechowywania np. ubrań  (27 proc.). Aż 92 proc. Polaków zachowuje torby papierowe, 41 proc.  foliowe.

31 proc. Polaków jest zdania, że towar opakowany w elegancką i papierową torbę jest bardziej luksusowy od tego wrzuconego do reklamówki. 82 proc. Polaków gotowych jest  płacić więcej za produkty oznaczone logo „Przyjazny dla środowiska". 62 proc. z nas wierzy markom, które firmują się, jakodbające o środowisko -  wynika z raportu European Trusted Brands.

34 proc. zapytanych przez Silesia City Center zwraca uwagę na eko oznaczenia na produktach, ale już tylko dla 20 proc. są one istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Wyłącznie naturalne  składniki, np. w kosmetykach lub ubraniach ważne są dla 35 proc. Polaków - wynika z sondy zakupowej Silesia City Center.

Wyłącznie eko produkty kupuje tylko 8 proc. osób biorących udział w sondzie Silesia City Center. 74 proc. jest zdania, że produkty ekologiczne dostępne dziś w  sklepach są za drogie.

*Sondę zakupową Silesia City Center przeprowadzono w dniach 1-22 lipca 2013 na próbie 529 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ola 2014-05-26 15:23:06

    Ja nie akceptuję. Wczoraj w sklepie mięsnym zobaczyłam na paragonie,że bez pytania wliczono mi płatną reklamówkę i oddałam. Miałam swoje w torbie. Wciskanie na chama spowodowało,że więcej tam nie wejdę.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.