PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Polacy chodzą do dyskontów i prestiżowych galerii handlowych

Autor: Gazeta Wyborcza 1 września 2011 09:55

Zdaniem ekspertów klienci się przenoszą. Z małych rodzinnych sklepików do większych typu Biedronka, która powstała niemal w każdej gminie. I z kiepskich centrów handlowych do dobrych - czytamy w Gazecie Wyborczej.

Jak czytamy w "GW", w pierwszym półroczu obroty centrów wzrosły - ale czysto symbolicznie - o 1 proc. Powód? Połowa wyników centrów handlowych jest uzależniona od sprzedaży ubrań. Ta stoi w miejscu. Spada sprzedaż artykułów AGD i RTV. Spada. Zdaniem Radosława Knapa z PRCH usługi też sprzedają się gorzej niż przed rokiem i to o 10 proc. Rośnie sprzedaż w segmencie zdrowie i uroda oraz tzw. food courty (chodzi o miejsca w centrach handlowych gdzie klienci mogą zjeść).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8099

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane