Polacy coraz chętniej robią zakupy w Dzień Singla

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2017 14:13

"Dzień singla" to międzynarodowe "święto" tanich zakupów w internecie, wymyślone przez Chińczyków. Coraz chętniej biorą w nim udział Polacy.

Wartość sprzedaży generowanej 11.11 w ubiegłym roku osiągnęła wartość 17,8 miliarda dolarów.
Alibaba Group zachęca do zakupów zniżkami i zakrojoną akcją marketingową, zorganizowanym z rozmachem telewizyjnym show oraz grami dla użytkowników portalu.
Według badań przeprowadzonych na zlecenie PayU w październiku br., 62% polskich e-konsumentów zapytanych o znajomość wybranych sklepów i serwisów internetowych, deklaruje że zna chińską platformę.  Od roku działa bowiem polskojęzyczna wersja strony, a dzięki nawiązaniu współpracy AliExpress z PayU, klienci z Polski mogą zapłacić za swoje zakupy BLIKiem oraz szybkimi przelewami internetowymi (tzw. pay by linkami). 

Single miesięcznie na wszystkie zakupy w internecie wydają średnio 797 zł, to o 172 zł mniej niż osoby w związkach. Częściej niż osoby w związkach zamawiają natomiast online jedzenie z dostawą, kupują w sieci bilety na wydarzenia kulturalne i sportowe, a także zamawiają przejazdy, np. taksówką.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane