Polacy coraz rzadziej korzystają z programów lojalnościowych

Autor: wyborcza.biz 24 września 2015 14:11

W ubiegłym roku prawie co trzeci Polak raz w miesiącu zrobił zakupy w co najmniej 11 sieciach handlowych. Jeszcze w 2013 roku tyle sklepów wskazywało tylko 11 proc. badanych. Takie są wyniki badania zrobionego przez TNS - podaje wyborcza.biz.

Spada też liczba osób uczestniczących w programach lojalnościowych - w ciągu ostatniego roku z 51 proc. do 47 proc. To wyniki badania ARC Rynek i Opinia.

Zgodnie z deklaracjami badanych najpopularniejszym programem jest Payback (38 proc.). Na drugim miejscu znajduje się Tesco Clubcard. Blisko 1/3 uczestników programów lojalnościowych posiada tę kartę.

Wady programów? Wartość nagród jest przeszacowana - argumentują badani.

Od programów lojalnościowych odrzuca konsumentów konieczność podawania informacji o sobie. 56 proc. badanych osób odmówiłoby przystąpienia do programu, jeżeli miałoby udzielić informacji o swoich dochodach. 55 proc. zniechęciłaby konieczność podania numeru PESEL, a 39 proc. - ujawnienia, jakie rzeczy lub sprzęty posiada - podaje ARC Rynek i Opinia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2015-09-25 18:05:39

    Jak można być lojalnym w jednym sklepie , jak gdzie indziej często kupuję taniej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane