Polacy coraz rzadziej korzystają z programów lojalnościowych

Autor: wyborcza.biz 24 września 2015 14:11

W ubiegłym roku prawie co trzeci Polak raz w miesiącu zrobił zakupy w co najmniej 11 sieciach handlowych. Jeszcze w 2013 roku tyle sklepów wskazywało tylko 11 proc. badanych. Takie są wyniki badania zrobionego przez TNS - podaje wyborcza.biz.

Spada też liczba osób uczestniczących w programach lojalnościowych - w ciągu ostatniego roku z 51 proc. do 47 proc. To wyniki badania ARC Rynek i Opinia.

Zgodnie z deklaracjami badanych najpopularniejszym programem jest Payback (38 proc.). Na drugim miejscu znajduje się Tesco Clubcard. Blisko 1/3 uczestników programów lojalnościowych posiada tę kartę.

Wady programów? Wartość nagród jest przeszacowana - argumentują badani.

Od programów lojalnościowych odrzuca konsumentów konieczność podawania informacji o sobie. 56 proc. badanych osób odmówiłoby przystąpienia do programu, jeżeli miałoby udzielić informacji o swoich dochodach. 55 proc. zniechęciłaby konieczność podania numeru PESEL, a 39 proc. - ujawnienia, jakie rzeczy lub sprzęty posiada - podaje ARC Rynek i Opinia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2015-09-25 18:05:39

    Jak można być lojalnym w jednym sklepie , jak gdzie indziej często kupuję taniej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.