Polomarket bierze przykład z dyskontów i stawia na akcje tematyczne

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2015 18:37

Sieć Polomarket rusza z kulinarnymi akcjami tematycznymi. Na początek operator zaproponuje coś dla amatorów kuchni francuskiej. Do połowy czerwca na półkach supermarketu gościć będą specjały charakterystyczne dla kraju znad Sekwany.

Polomarket zaoferuje francuskie sery, pasztety, a także małże, krewetki i ślimaki.

Ofertę uzupełnią wina – od białego wytrawnego poprzez wina półwytrawne i półsłodkie, do wytrawnego czerwonego.

Akcje tematyczne zapoczątkowały dyskonty Lidl i Biedronka. W ubiegłym roku w ten trend włączyła się poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł. 

Zdaniem ekspertów tego rodzaju kampanie zachęcają do odwiedzenia sklepu przez klientów, którzy do tej pory nie robili w nim zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane