Polomarket chce odzyskać udziały w rynku, notuje ponad 7-proc. wzrost sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 5 sierpnia 2016 10:10

Półtora roku temu sieć sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku.

- Zwiększanie udziałów rynkowych jest dla nas istotnym celem, który systematycznie realizujemy od momentu podziału sieci, czego dowodem są stałe wzrosty sprzedaży sieci – w pierwszym półroczu br. było to ponad 7 proc. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl  Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.Jednocześnie podkreśla, że istotniejszym celem jest dla sieci zapewnienie jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania, z naciskiem na ofertę i miejsce sprzedaży, czyli sklepy sieci. 

– Chcemy ugruntować i wzmocnić naszą pozycję na rynkach, na których już funkcjonujemy, a jednocześnie pojawić się w lokalizacjach, w których nas nie ma, a których potencjał określamy jako wysoki – mówi Michał Seńczuk. 

Dodaje, że od ponad roku sieć konsekwentnie wdraża nową strategię, której filarem jest rozwój kategorii świeżych i ultraświeżych.

Całość na portalspozywcy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane