Polomarket chce odzyskać udziały w rynku, notuje ponad 7-proc. wzrost sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 5 sierpnia 2016 10:10

Półtora roku temu sieć sieć POLOmarket zmniejszyła się o ok. 180 sklepów, a z jej struktur wydzielona została spółka market-Detal. Obecnie sieć stara się odzyskać udział w rynku.

- Zwiększanie udziałów rynkowych jest dla nas istotnym celem, który systematycznie realizujemy od momentu podziału sieci, czego dowodem są stałe wzrosty sprzedaży sieci – w pierwszym półroczu br. było to ponad 7 proc. – mówi serwisowi portalspozywczy.pl  Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.Jednocześnie podkreśla, że istotniejszym celem jest dla sieci zapewnienie jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania, z naciskiem na ofertę i miejsce sprzedaży, czyli sklepy sieci. 

– Chcemy ugruntować i wzmocnić naszą pozycję na rynkach, na których już funkcjonujemy, a jednocześnie pojawić się w lokalizacjach, w których nas nie ma, a których potencjał określamy jako wysoki – mówi Michał Seńczuk. 

Dodaje, że od ponad roku sieć konsekwentnie wdraża nową strategię, której filarem jest rozwój kategorii świeżych i ultraświeżych.

Całość na portalspozywcy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.