POLOmarket inwestuje w customer experience

Autor: pr, dlahandlu.pl 24 lutego 2017 14:58

POLOmarket wdrożył system za pośrednictwem którego od 3 lutego jego klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis opinello.com.

- Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich klientów - informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

Dzięki Opinello POLOmarket pozna nie tylko opinie klientów na temat asortymentu, skuteczności dotarcia ze swoimi materiałami reklamowymi czy jakości obsługi. Przede wszystkim będzie mógł w sposób ciągły monitorować poziom satysfakcji z dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Tym samym POLOmarket będzie kolejną, po m.in. CASTORAMIE, NETTO, Media Markt i Saturn, firmą wdrażającą filozofię Customer Centric Company.

Obecnie sieć POLOmarket to blisko 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane