Polomarket: Nie planujemy wydłużania godzin otwarcia sklepów

- W obecnej chwili nie planujemy wydłużania godzin otwarcia naszych sklepów i czasu pracy pracowników. Być może jednak reakcja rynku na zmiany związane z ustawą, a także oczekiwania naszych klientów tę decyzję zweryfikują. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, być może lokalnie podejmiemy takie działania - poinformowało naszą redakcję biuro prasowe Polomarketu.
- Jeśli chodzi natomiast o inne działania mające na celu zwiększenie sprzedaży - prognozujemy, że nie będą one potrzebne, ponieważ ruch klientów samoistnie przesunie się na soboty i poniedziałki. Ważną kwestią jest również fakt, że nasze sklepy funkcjonują głównie na rynkach lokalnych, gdzie niedzielny handel jest i tak znikomy, a życie toczy się według nieco innego rytmu niż w dużych miastach. Jednym z elementów przyzwyczajania naszych klientów do nowego systemu pracy sklepów jest nowy format gazetki promocyjnej. Od stycznia br. podzieliliśmy ofertę promocyjną na dwie tury: od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli - podało biuro prasowe sieci Polomarket.
Czytaj także: Poniedziałkowa zmiana w Lidlu od godz. 5 rano
Przeczytaj także:
Biedronka jednak zmienia grafiki - praca zacznie się po północy. A inne sieci?
Netto: Pracownicy mogą być spokojni – zmiany nadal zaczynają się o godz. 4


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 21:41 Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
- Pn 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- Pn 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- Pn 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- Pn 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- Pn 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- Pn 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- Pn 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł