Polomarket stawia na marki własne

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2017 22:16

Sieć Polomarket wprowadza dwie nowe linie marki własnej – Bacalis oraz Master Fish. To kolejne spośród ponad 130 nowych produktów w kategorii private label, wprowadzonych do sklepów w 2017 r.

- Rozwój marek własnych jest dla nas bardzo ważny. Sukcesywnie poszerzamy ich ofertę. Tym razem o produkty Bacalis i Master Fish, charakteryzujące się wyśmienitą jakością i bardzo atrakcyjną ceną - komentuje Jarosław Brudnicki, dyrektor ds. marki własnej w Polomarkecie.

Bacalis to wysokiej jakości bakalie. W ofercie znajdą się między innymi rodzynki (3,19zł za 200g), prażone pistacje (12,99zł za 200g), płatki migdałowe (6,99zł za 100g), rodzynki sułtańskie (4,99zł za 400g), mieszanka bakaliowa (9,99zł za 200g), daktyle (3,99zł za 100g) czy suszona żurawina (5,79zł za 150g).

Pod marką własną Master Fish sprzedawane będą natomiast ryby i owoce morza, a wśród nich: mintaj w kostce (6,99zł 400g), filet z morszczuka (11,99zł za 450g), filet z mintaja (8,69zł za 450g), polędwica z mintaja (9,99zł za 315g), krewetki białe (11,99 zł za 100g) i mieszanka morska (9,99zł za 225g).

To nie wszystkie nowe produkty, które od niedawna można znaleźć w sklepach polskiej sieci. Asortyment Polomarketu wzbogacono też o marki Sielanka (czekolady), Conchador i Fruktonada (ciasteczka, wafle i inne słodkości), Na Szlaku Smaku (szeroka gama przypraw), Viana Intima i Lanna (produkty higieniczne), Povabe (gąbki do kąpieli), Go tove (dania gotowe) oraz Active Auto (płyny samochodowe).

Marka własna w Polomarkecie rozwija się w ekspresowym tempie już kolejny rok. Tylko w 2016 r. wprowadzono ponad 100 nowych indeksów w ramach kategorii artykułów suchych. W 2017 r. na sklepowych półkach pojawiło się 130 kolejnych marek, a wśród nich między innymi pieluszki dla dzieci „Bobo Boom” czy artykuły gospodarstwa domowego „UFO” i „Marysia”. Do Nowego Roku ta liczba wzrośnie do 200.

– W tym roku rozpoczęliśmy również rozbudowę oferty marek własnych w kategorii produktów świeżych i ultraświeżych. Ogromny sukces odniosły cztery kategorie produktów fresh: „Zaczarowany Ogród” (warzywa, owoce i przetwory), „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięsa i wędliny) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (pieczywo i ciasta) – podkreśla Jarosław Brudnicki.

Opracowując strategię private label, Polomarket ma na względzie też sezonowość produktów. W ten sposób jeszcze lepiej wpisuje się w bieżące potrzeby klientów.

- W nadchodzącym 2018 roku i w kolejnych latach zamierzamy wprowadzać kolejne produkty pod sztandarem marek własnych, które będą mogły śmiało konkurować z uznanymi brandami. W ten sposób zakupy w naszych sklepach będą jeszcze bardziej atrakcyjne dla klientów – podsumowuje Jarosław Brudnicki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,09

  • Śr

    5,41

  • Min

    3,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.