Polomarket: Udziały marki własnej nie są satysfakcjonujące

www.portalspozywczy.pl 9 sierpnia 2016 12:36

POLOmarket od roku intensywnie pracuje nad przebudową marki własnej i poszerzeniem jej asortymentu.

– Udziały marki własnej, mimo że stanowią istotną część naszej sprzedaży, nie są dla nas satysfakcjonujące. Od blisko roku specjalnie powołany w strukturach działu zakupów zespół, we współpracy z innymi działami firmy, intensywnie pracuje nad przebudową i poszerzeniem oferty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Seńczuk, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu POLOmarketu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane