Polomarket wprowadza do oferty pieluchy marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 21 września 2017 11:46

W połowie września we wszystkich sklepach POLOmarketu pojawiły się pieluszki marki Bobo Boom. To kolejny produkt marki własnej polskiej sieci supermarketów, doskonały jakościowo i w bardzo atrakcyjnej cenie.

- Bobo Boom to produkt, z którego jesteśmy wyjątkowo dumni. Dopracowywaliśmy go przez wiele miesięcy i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jego jakość sytuuje go bardzo wysoko wśród innych pieluch dostępnych na rynku. Jak zawsze w przypadku marki własnej POLOmarketu, jest to świetny produkt w bardzo dobrej cenie. Nie mamy wątpliwości, że pieluszki Bobo Boom będą co najmniej tak popularne, jak najlepsze produkty już funkcjonujące na rynku – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie. 

Bobo Boom są dostępne w trzech rozmiarach: Midi, Maxi i Junior. Pieluszki mają bogatą kolorystykę, a także indywidualne wzory-zwierzątka w zależności od rodzaju – Midi zostało oznaczone tukanami, na Maxi widnieją żyrafy, zaś Junior to małpki. 

Wprowadzenie na półki sklepowe pieluszek Bobo Boom to kolejny krok w rozwoju produktów marki własnej polskiej sieci supermarketów. Obecnie, oprócz pieluszek Bobo Boom, pod marką własną POLOmarket sprzedaje wiele linii produktowych. Wśród najnowszych marek własnych znajdują się „Mleczna Polana” (nabiał), „Rzeźnik Szymon” (mięso i wędliny), „Zaczarowany Ogród (warzywa, owoce i przetwory) oraz „Wypiekarnia i Ciachownia” (ciasta i pieczywo).

POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to blisko 290 placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane