Polscy konsumenci nie kierują się względami moralnymi. Najważniejsza cena i przywiązanie do marki

Autor: next.gazeta.pl 9 listopada 2017 09:31

Jako konsumenci mamy krótką pamięć. Chociaż w internecie zadeklarowaliśmy, że my, nasze dzieci i dzieci naszych dzieci nigdy, przenigdy nie kupimy danego produktu, to po jakimś czasie snując się po sklepowych alejkach i tak wrzucimy go do koszyka - podaje next.gazeta.pl.

Okazuje się, że przytłaczająca większość, bo aż 80 – 90 proc. polskich konsumentów nie słyszało o skandalach związanych z brakiem dbałości o warunki pracy czy o kontrowersyjnych i nieakceptowanych społecznie wypowiedziach właścicieli firm, które miały miejsce w ostatnim czasie w polskich przedsiębiorstwach. Oznacza to, że jako klienci w większości nie kierujemy się względami moralnymi czy światopoglądowymi. W sklepie interesują nas cena, rozpoznawalność marki i przywiązanie do niej. 

Czytaj więcej na next.gazeta.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane