Polska coraz atrakcyjniejsza dla globalnych marek luksusowych

Autor: Rzeczpospolita 25 lutego 2013 09:13

Wejście do Polski marki tej rangi co Louis Vuitton pokazuje, że nasz kraj jest coraz atrakcyjniejszy dla potentatów tej branży - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Z ostatniego raportu firmy KPMG, który przytacza "Rz", wynika, że w Polsce reprezentowanych jest 68 proc. światowych marek luksusowych. Wiele z nich nie ma tu jednak firmowego butiku, a jest obecna tylko poprzez sklepy multibrandowe z pojedynczymi niekiedy sztukami toreb czy ubrań. W przypadku alkoholi w Polsce reprezentowanych jest 86 proc. marek, w biżuterii i zegarkach jest to 69 proc., a odzieży i obuwiu już tylko 63 proc.

Odsetek firm reprezentowanych w naszym kraju systematycznie rośnie, a wejście Louis Vuitton może do podobnej decyzji skłonić następnych wielkich nieobecnych, jak Chanel, Fendi, Pradę, Diora czy Dolce & Gabbana. LV to obecnie najcenniejsza marka w branży - w ostatnim rankingu Interbrand jej wartość wyceniono na 23,6 mld dol. - czytamy w "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane