Polska firma chce zrewolucjonizować rynek kas. Testy mobilnych urządzeń w Carrefourze i M&L Delikatesy

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2017 10:33

Wersja prototypowa mobilnej kasy SmartCart jest już gotowa i testowana w warszawskiej sieci sklepów M&L Delikatesy. - Dodatkowo wprowadzeniem technologii w swoich placówka zainteresowała się sieć sklepów Carrefour, aktualnie integrujemy systemy, a w najbliższym czasie zostanie uruchomiona wersja testowa w jednym z warszawskich sklepów Carrefour - informują przedstawiciele SmartCart S.A., polskiej firmy technologicznej związanej z sektorem handlu detalicznego.

- Postawiliśmy sobie za cel podniesienie poziomu zadowolenia klientów z przeprowadzanych zakupów w sieciach handlowych (obniżanego m.in. przez kolejki), a przy tym zwiększenia przychodów sklepów i producentów FMCG. W tym celu została opracowana nasza autorska technologia. Punktem wyjścia do opracowania systemu były kasy samoobsługowe. Chcemy zrewolucjonizować rynek poprzez wprowadzenie produktu kolejnej generacji - mobilnych kas samoobsługowych SmartCart - podaje firma SmartCart S.A.

Produkt jest unikatową technologią gwarantującą bezkolejkowość i bezpieczeństwo. Kamera i waga umieszczone są na wózku i monitorują cały proces zakupowy, stworzona logika wykrywa próby oszustw i kradzieży. W przypadku sytuacji niejasnych wycinek obrazu z kamery dotyczący wątpliwej sytuacji jest wysyłany do stanowiska operatorskiego i oceniany przez personel. Ekran dotykowy pozwala na interakcję klienta z wózkiem. Część ekranu poświęcona jest na treści reklamowe.

- Problemem placówek handlowych jest duża konkurencja branżowa zmniejszająca zyski płynące z ich działalności, dlatego poszukują one nowych rozwiązań dających przewagę konkurencyjną i wpływających na optymalizację oraz poprawę procesów sprzedażowych, co przekłada się na większe przychody. Problemem producentów jest natomiast duża konkurencja na globalnym rynku FMCG, powodująca coraz mniejsze zyski z prowadzonej działalności, dlatego poszukują oni możliwości na zwiększanie sprzedaży swoich towarów w placówkach handlowych i podnoszenia swoich przychodów. Przeanalizowaliśmy rynek i zauważyliśmy, że dostępne technologie sprzedaży rozwiązują wymienione problemy połowicznie, dlatego opracowaliśmy nowe kompleksowe rozwiązanie - wyjaśniają przedstawiciele SmartCart S.A.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • maciek 2017-11-02 14:09:48

    Niedoceniasz polskich inzynierow.



    Ja z przyjemnoscia przetestuje to rozwiazanie.

  • seb. 2017-10-26 23:17:05

    kamera i waga na wózku ? tu i teraz ?

    buchachacha...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    24,99

  • Śr

    17,29

  • Min

    12,90

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.