Polska firma chce zrewolucjonizować rynek kas. Testy mobilnych urządzeń w Carrefourze i M&L Delikatesy

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2017 10:33

Wersja prototypowa mobilnej kasy SmartCart jest już gotowa i testowana w warszawskiej sieci sklepów M&L Delikatesy. - Dodatkowo wprowadzeniem technologii w swoich placówka zainteresowała się sieć sklepów Carrefour, aktualnie integrujemy systemy, a w najbliższym czasie zostanie uruchomiona wersja testowa w jednym z warszawskich sklepów Carrefour - informują przedstawiciele SmartCart S.A., polskiej firmy technologicznej związanej z sektorem handlu detalicznego.

- Postawiliśmy sobie za cel podniesienie poziomu zadowolenia klientów z przeprowadzanych zakupów w sieciach handlowych (obniżanego m.in. przez kolejki), a przy tym zwiększenia przychodów sklepów i producentów FMCG. W tym celu została opracowana nasza autorska technologia. Punktem wyjścia do opracowania systemu były kasy samoobsługowe. Chcemy zrewolucjonizować rynek poprzez wprowadzenie produktu kolejnej generacji - mobilnych kas samoobsługowych SmartCart - podaje firma SmartCart S.A.

Produkt jest unikatową technologią gwarantującą bezkolejkowość i bezpieczeństwo. Kamera i waga umieszczone są na wózku i monitorują cały proces zakupowy, stworzona logika wykrywa próby oszustw i kradzieży. W przypadku sytuacji niejasnych wycinek obrazu z kamery dotyczący wątpliwej sytuacji jest wysyłany do stanowiska operatorskiego i oceniany przez personel. Ekran dotykowy pozwala na interakcję klienta z wózkiem. Część ekranu poświęcona jest na treści reklamowe.

- Problemem placówek handlowych jest duża konkurencja branżowa zmniejszająca zyski płynące z ich działalności, dlatego poszukują one nowych rozwiązań dających przewagę konkurencyjną i wpływających na optymalizację oraz poprawę procesów sprzedażowych, co przekłada się na większe przychody. Problemem producentów jest natomiast duża konkurencja na globalnym rynku FMCG, powodująca coraz mniejsze zyski z prowadzonej działalności, dlatego poszukują oni możliwości na zwiększanie sprzedaży swoich towarów w placówkach handlowych i podnoszenia swoich przychodów. Przeanalizowaliśmy rynek i zauważyliśmy, że dostępne technologie sprzedaży rozwiązują wymienione problemy połowicznie, dlatego opracowaliśmy nowe kompleksowe rozwiązanie - wyjaśniają przedstawiciele SmartCart S.A.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • maciek 2017-11-02 14:09:48

    Niedoceniasz polskich inzynierow.



    Ja z przyjemnoscia przetestuje to rozwiazanie.

  • seb. 2017-10-26 23:17:05

    kamera i waga na wózku ? tu i teraz ?

    buchachacha...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane