Polska marka odzieżowa otworzyła drugi sklep w Białymstoku

Autor: pr 4 marca 2016 09:44

1 marca białostocka sieć Prestige Męski powiększyła się o kolejny salon mody dedykowanej dla eleganckich mężczyzn. W miejscu, gdzie od lat działał Polmozbyt, przy ulicy Zwycięstwa 10, marka otworzyła swój kolejny punkt na mapie handlowej północno – wschodniej Polski i Białegostoku. To drugi salon Prestige'u w mieście.

Nowy salon sieci ma 460 mkw. powierzchni ekspozycyjnej. Tym samym, to obecnie największy w tej części kraju sklep z elegancką odzieżą męską. 

Jak podkreśla Krzysztof Kosmowski, właściciel firmy, kluczowe dla dalszego rozwoju marki i sukcesywnej budowy jej pozycji na rynku są trzy elementy:

- Po pierwsze to ceny. Dzięki temu, że nasze sklepy działają poza galeriami handlowymi, nasze produkty są znacznie tańsze niż w salonach zlokalizowanych w tego typu miejscach. Wpływ na to ma również fakt, iż jesteśmy producentem. Po drugie, to jakość wyrobów, które są wytwarzane w szwalni znajdującej się zaledwie 200 metrów od nowego salonu. Szyjemy koszule wyłącznie z dobrych gatunkowo materiałów, nie zlecamy produkcji w Turcji czy dalekiej Azji – przekonuje przedstawiciel firmy.

Trzecim elementem, który wskazuje, jest szersza niż w innych salonach męskich oferta dedykowana dla panów, którzy z uwagi na swoją posturę nie są wstanie dobrać dla siebie garderoby ze standardowej rozmiarówki.

Salon przy Zwycięstwa 10 jest już 10 sklepem działającym pod szyldem Prestige Męski. Firma posiada dodatkowo oddzielny salon marki Victorio, który został otwarty wiosną ubiegłego roku w Ełku. Otwarcie nowego salonu nie oznacza likwidacji dotychczasowego sklepu funkcjonującego od wielu lat przy tej samej ulicy.

- W przyszłości planujemy rozwinąć w nim przede wszystkim usługi indywidualnego szycia na miarę, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Teraz zaś skupiamy swoją energię na przygotowaniach do uruchomienia kolejnego salonu Prestige'u w Białymstoku.

Krzysztof Kosmowski zwraca jednocześnie uwagę na stworzenie w nowym sklepie strefy Victorio. - To typowy model typu shop – in – shop, choć dotyczący marki, której sami jesteśmy właścicielami. W ten sposób chcemy również stworzyć fundament dla sieci franczyzowej, która będzie funkcjonowała właśnie albo jako niezależne salony – tak jak w Ełku - lub tak jak tutaj, w formie odrębnej, ujednoliconej pod względem designe'u, mebli i kolorystyki dla wszystkich sklepów strefy.

Przedstawiciel firmy zdradza, że wszystko na to wskazuje, iż planowany koncept franczyzowy powinien być już w pełni przygotowany wczesną jesienią.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.