Polska smakuje każdego dnia w kampanii krajowej żywności

Autor: wirtualnemedia.pl 5 kwietnia 2017 10:35

Rozpoczęła się kampania pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zwracająca uwagę na wysokiej jakości krajowe produkty rolno-spożywcze. Za jej przygotowanie i realizację - na zlecenie krajowych producentów artykułów spożywczych - odpowiada agencja Publicis Consultants - podają wirtualnemedia.pl.

Celem kampanii „Polska smakuje każdego dnia” jest ułatwienie konsumentom dotarcia do polskich dobrej jakości produktów spożywczych - na targach, bazarach, małych sklepikach czy bezpośrednio u lokalnych producentów. Ważnym aspektem akcji jest edukowanie konsumentów, jak wybierać oraz gdzie kupować produkty spożywcze, aby mieć gwarancję ich wysokiej jakości oraz pewnego pochodzenia. Początek działań zaplanowano na okres przygotowań do Wielkanocy, które są czasem refleksji, wzmacniania rodzinnych więzi i wspólnego celebrowanie tradycji. Kampania ma dodatkowo skłaniać do refleksji, że na odbudowywanie i wzmacnianie rodzinnych relacji, podobnie jak na korzystanie z najlepszych polskich produktów spożywczych nie trzeba czekać do świąt. O odbudowywaniu relacji z bliskimi i roli spotkań przy świątecznym stole opowiada spot promocyjny, który zainaugurował kampanię. Film został wyreżyserowany przez Łukasza Madziara, wystąpili w nim między innymi aktorzy młodego pokolenia. W ramach kampanii zostało zrealizowane badanie opinii pokazujące sposób spędzania Świąt Wielkanocnych przez Polaków, preferencje zakupowe oraz odpowiadające na pytanie czy polska żywność jest wyjątkowa. Wkrótce realizowane będą również inne działania m.in. w internecie i w mediach tradycyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane