Polska technologia w sprzedaży owoców morza on-line

Autor: dlahandlu.pl 19 grudnia 2016 09:24

Zapewnienie bezpieczeństwa produktów świeżych w łańcuchu zimna podczas transportu jest kluczową kwestią dla ich jakości.

Narzędzia oferowane przez firmę Blulog pozwalają na monitoring temperatury oraz wilgotności w całym procesie dystrybucji artykułów spożywczych, rolniczych oraz medykamentów. Technologia ta znalazła już uznanie na rynku francuskim, coraz częściej wykorzystywana jest na gruncie rodzimym, a ostatnio zaistniała także na rynku greckim w kanale sprzedaży on-line ryb i frutti di mare.

Od producenta do konsumenta: krótki i bezpieczny łańcuch dostawy
Sektor handlu owocami morza w zdecydowanej większości opiera się o dystrybucję w modelu: producent - hurtownik - detalista - konsument. System ten ma jednak dwie podstawowe wady dla samych producentów – zazwyczaj mogą oni liczyć zaledwie na marginalny zysk ze sprzedaży swoich produktów, a ponadto cały proces dostawy w nieodpowiednich warunkach transportowych może negatywie wpływać na jakość towarów i w konsekwencji niekoniecznie słusznie rzutować na wizerunek producentów.

Jedną z firm, które sukcesu upatrują w prostszych modelach biznesowych, jest Upcom - twórca projektu, którego główną ideą jest skupienie w jednym miejscu producentów ryb i klientów. Służyć temu ma platforma internetowa FerTility, która umożliwia bezpośrednią sprzedaż i zakup ryb oraz owoców morza. Upcom, wykorzystując w swojej działalności technologię marki Blulog, zapewnia odpowiednie warunki dla wspomnianych produktów podczas przewozu.

- Roczne spożycie ryb przez przeciętnego obywatela Europy wzrosło w roku 2015 do 25,5 kg i jest to o kilogram więcej niż np. w roku 2013. W odpowiedzi na rosnące potrzeby konsumentów, w tym greckich smakoszy owoców morza oczekujących najwyższej jakości produktów, chcemy dostarczać im świeży towar - bezpośrednio od producentów, szybko i wygodnie, a więc drogą on-line - wyjaśnia Michael Sofos, z firmy Upcom odpowiedzialnej za powstanie platformy FerTility. Promowanie fantastycznych, lokalnych towarów oraz budowanie i umacnianie zaufania między producentami, a konsumentami to początek nowej ery w zwyczajach zakupowych. Właśnie dlatego zamierzamy rozszerzyć ten pomysł na inne kraje europejskie – uzupełnia Sofos.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane