PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Polski Cukier promowany przed świętami

Autor: Marketing przy kawie 8 grudnia 2014 10:51

Polski Cukier, brand należący do Polskiej Spółki Cukrowej, rozpoczął kampanię „Słodziaki przedstawiają". Promuje ona cukier do pieczenia drobny oraz cukier puder.

W pierwszym spocie z nowej serii do wybierania Polskiego Cukru skłaniać ma rekomendacja małych autorów świątecznych wypieków. Główny przekaz to „naturalna słodycz Polskiego Cukru", która przedstawiana jest jako gwarancja słodkich sukcesów w kuchni.

Najintensywniejsze działania w okresie przedświątecznym przewidziano w telewizji. Kampania ma przynieść prawie 77 mln kontaktów z odbiorcami z grupy docelowej marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane