Polski napój energetyczny hitem sprzedażowym w Afryce

Autor: Mamstartup.pl 13 lipca 2016 18:55

Polski napój energetyczny hitem sprzedażowym w Afryce for. mat.pras.

Opracowując projekt Kabisa twórcy położyli nacisk na bardzo dokładne zbadanie oczekiwań i gustów afrykańskiego konsumenta. - Chcemy dostarczać mieszkańcom Afryki produkty najwyższej jakości w konkurencyjnej cenie – mówi portalowi Mamstartup.pl Tomasz Nowowiejski, twórca Mutalo Group i marki Kabisa, napojów stworzonych specjalnie na rynek afrykański.

Nowowiejski przyznaje, że rynek afrykański wciąż przez wielu producentów traktowany jest po macoszemu.

- Do Afryki trafiają często produkty słabe zarówno jakościowo, jak i wizualnie, z przekonaniem, że “chłonny rynek wszystko przyjmie”. Ponadto wiele firm nie bierze pod uwagę zróżnicowania krajów Afryki - dodaje.

Efekty sprzedażowe nie przyszły od razu. Nabywców na pierwsze partie Kabisy udało się znaleźć po trzech miesiącach działalności. Obecnie sprzedaż napoju w kilku krajach Afryki notuje dwucyfrowe wzrosty. Do promocji marki wykorzystano prasę, telewizję, a takżę social media i influencerów.

Mutalo Group pracuje obecnie nad linią kosmetyków skierowanych do czarnoskórych kobiet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane